Podglądają mnie

czwartek, 29 kwietnia 2010

Podaj dalej startuje :D

Zapisałam się u Cyrylli do zabawy "Podaj dalej". Myślę, że to będzie bardzo ciekawe doświadczenie, przynajmniej pierwsze takie jak dla mnie ;) A teraz czekam na wpisy u siebie pod tym postem. Pierwsze 3 osoby otrzymają ode mnie biżuteryjne upominki ;) kto pierwszy ten lepszy ;)

A zasady są takie:

1.Musisz posiadać własnego bloga.
2.Pierwsze trzy osoby ,które umieszczą pod tym wpisem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie,otrzymają ode mnie ,mały ręcznie robiony upominek,który wyślę w ciągu 365 dni.
3.Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom,na prezent od ciebie.
4.Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

5 komentarzy:

  1. Ha i u Ciebie sie załapie ;) jakiś fart dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha i moze się załapie

    OdpowiedzUsuń
  3. no to mamy komplet :) dziewczyny poproszę o Wasze adresy na maila: angel.nessa1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. juz wysylam i bardzo sie ciesze a równocześnie nie moge sie doczekać :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)