Podglądają mnie

piątek, 16 kwietnia 2010

colours of life





Tak... Witam po długiej przerwie spowodowanej świętami oraz brakiem weny, dolegliwościami różnymi itp... Ale już jestem. Oto co udało mi się niedawno stworzyć. Komplet zupełnie wielobarwny czyli taki na wiosnę :) Po kolei: kolczyki wykonałam z zielonego turkusu, ametystu i marmuru lemonkowego. Bransoletka to trzy łańcuszki, jeden pleciony z dużych ogniwek i dwa zwyczajne ;) oraz masa kamieni: ametyst, marmur lemonkowy, unakit, chalcedon oraz jadeit. Bransoletka oczywiście regulowana.

5 komentarzy:

  1. Wena przyszła ze zdwojoną siłą! Śliczny komplet, w cudnych, wiosennych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam,a tu tyle slodkości.Pomysłowe prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bizuteria. Zestawienie kolorystyczne wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, ładnie ciekawe, żywe kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)