Podglądają mnie

środa, 5 maja 2010

ogłoszenia drobne

Witajcie po majówce!
Chciałam bardzo poprosić InusięM o adres na mojego maila, abym w najbliższym czasie mogła wysłać paczuszkę z zabawy podaj dalej :) adresy pozostałych dziewczyn już mam i zabieram się do pracy :D

Druga sprawa to taka, że nadal mam na wymianę trochę koralików. Wymieniłam się już z Weroniką ale sporo jeszcze zostało i jeśli ktoś ma chęć to proszę. Szczegółowe informacje podam na maila :)

pozdrawiam ciepło w tą deszczową środę ;*

PS. Chciałam jeszcze polecić książkę Joanny Fabickiej "Idę w tango" - zupełnie kosmiczna i prześmieszna :) oraz do posłuchania coś, co zawładnęło moim sercem: Handful of rain

4 komentarze:

  1. Fajna piosenka. Miło spotkać kogoś, kto nadaje na tych samych falach (dźwiękowych ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja się tym bardziej cieszę, że komuś tez się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To powiedz mi moja droga na czym miałaby polegać ta wymiana koralikowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może troszkę nie na temat;) - ale zapraszam do zabawy w dziesiąte zdjęcie (więcej informacji na blogu) Pozdrawiam i miłej nocki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)