Podglądają mnie

niedziela, 4 października 2009

Magni

Magni był bogiem siły. Przedstawiam więc komplet dla silnej kobiety ;) kolczyki i bransoletka, bardzo masywne, wykonane z samych kamieni naturalnych.
Bransoletkę stworzyłam z jasnych kul mokaitu i dodałam mniejsze kule ciemnobordowego mokaitu, pasiastego jaspisu i piasku pustyni. Bransoletka regulowana, łańcuszek zakończony kuleczką mokaitu.
Kolczyki wykonany z tych samych kamieni i w podobnej formie.
Kamienie różnią się nieco od siebie kolorem i wzorkiem, ale to tylko dodaje charakteru kompletowi.

Tak oto upłynęła mi bardzo pracowita i pełna inspiracji sobota :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)