Podglądają mnie

czwartek, 29 października 2009

konkursowe odsłona pierwsza


Witam po tygodniowe nieobecności... Oj dużo spraw na głowie ma studentka psychologii... ;) ale tak, po pierwsze oto jedne z konkursowych kolczyków, te stworzone dla Minimyszy Bardzo dziękuję Kasi za takie miłe i ciepłe słowa, które napisała mi na ich temat. Bardzo, ale to bardzo mnie cieszy, że się podobały. Miałam okropnego stresa, kiedy je wysyłałam.... ;) ale teraz tym większa jest radość.
Kolczyki wykonałam z czerwonego koralu (kuleczek oraz korzonków) oraz sieczki Nocy Kairu. Do tego czarne szklane koraliki. Jako ozdobę dodałam też piękne różyczki. Wyszły długie i romantyczne kolczyki ;)

Kasiu jeszcze raz dziękuję za tak miłe słowa ;)

1 komentarz:

  1. Te kolczyki na żywo są znacznie piękniejsze :) Cudowne, delikatne... Ogromnie się cieszę, że je dla mnie zrobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)