Podglądają mnie

czwartek, 29 października 2009

ariel






Oto komplet wykonany na zamówienie do sukni sylwestrowej. Jakiś czas temu kupiłam te przepiękne chryzokole (zakochałam się w tych kamieniach) w różnych kształtach. Nie miałam pomysłu jak je wykorzystać. Światełko w głowie zapaliła ciocia ;) prosząc o komplet na sylwestra. Niby to jeszcze wcześnie ale potem mogę nie mieć czasu.... Więc powstał...

Kolczyki z naszyjnikiem.

Naszyjnik stworzyłam z przepięknej kwadratowej poduszki oraz małych kuleczek chryzokoli. Do tego przekładki bali oraz serduszkowe zapięcie bali dodające całości elegancji.
Kolczyki w podobnej koncepcji zostały wykonane z łez i kulek chryzokoli a także tych samych przekładek bali. Mają srebrne bigle z kryształkiem.
Całość srebrna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)