Podglądają mnie

środa, 19 sierpnia 2009

simplicity

Oto coś dla fanek biżuterii skromnej, prostej i delikatnej. Kolczyki zatytułowane "prostota". Wygląd mówi sam za siebie :) Czerwone wykonane z koralu oraz koralików szklanych. Barwa wyrazista, forma najprostsza - bez bigla a na sztyft.



Niebiesko-fioletowe, również proste i delikatne. Te zostały wykonane z kamieni naturalnych - sodalitu. Również bardzo ładnie się prezentują.

Taki nowy akcent w mojej galerii. Więcej... Być może niebawem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)