Podglądają mnie

sobota, 29 sierpnia 2009

lady in red

Dziś zapraszam do obejrzenia pięknego czerwonego kompletu wykonanego z chińskiego koralu oraz elementów posrebrzanych. Komplet został stworzony na zamówienie (dziękuję) ;).
Naszyjnik wykonany jest na lince jubilerskiej, jest regulowany. Ma dwa poziomy, pięknie układa się na dekolcie. Będzie doskonale wyglądał jako biżuteria wieczorowa lub weselna.
Bransoletkę jako, że naszyjnik jest bardzo efektowny, stworzyłam bardzo prostą również na lince jubilerskiej.

Komplet można nosić razem oraz oddzielnie dobierając do niego buty, torebkę lub pasek.
A tytuł pozwoliłam sobie zapożyczyć od Chrisa de Burgh i jego przepięknego utworu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)