Podglądają mnie

czwartek, 6 sierpnia 2009

na słodko...


A teraz coś dla fanek biżuterii bardziej prostej i delikatnej. Fioletowe kolczyki, którym nadałam nazwę Dżemu jagodowego zostały wykonane z dużych, ażurowych kulek oraz małych kuleczek ametystu. Do tego jeszcze została dodana ciemnosrebrna przekładka oraz kawałeczek fioletowego łańcuszka.
Kolejne kolczyki to Dżem ananasowy. Zostały stworzone z kwadratowych szklanych koralików w kolorze miodu oraz małych kuleczek piasku pustyni. Do tego dodałam przekładki kwiatuszki, którymi obłożyłam piasek pustyni i malutkie kuleczki w kolorze srebra.

Zestawy bardzo wdzięczne i delikatne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)