Podglądają mnie

niedziela, 18 grudnia 2011

Kolekcja rzemykowa :)

Pierwsze kolczyki wykonane z brązowego rzemienia oraz pięknych pasiastych agatów bostwana. Bigle posrebrzane.
Bransoletka można powiedzieć "walentynkowa" - charms serce, przekładki bali oraz zielony koralik wykonany ze szkła lampwork.

Druga "walentynkowa" odsłona tym razem w fiolecie. Rzemień, charms serce oraz dwie kule azurytu.


Ostatnia w tonacji ziemi, zielono-brązowa. Rzemienie skórzane różnej grubości i faktury, warkocz zapleciony ze sznurków satynowych, ozdobne koraliki bali, drewno palmowe, tygrysie oko oraz koralik lampwork.

A to jeszcze nie koniec kolekcji rzemykowej. Więcej niebawem. Zapraszam też na mój FAN PAGE :)

1 komentarz:

  1. Cudne bransoletki - zielona jest obłędna.
    aha...śliczny masz kolor włosów..zawsze chciałam taki rudy ale zawsze cos mnie powstrzymuje.
    Co do wymianki to ja bardzo chętnie ale moze troszkę później (w lutym?)...teraz mam trochę młyn ok?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)