Podglądają mnie

niedziela, 18 grudnia 2011

Candy tym razem na dla "fejsbukowiczów" ;)


Od dziś czyli 18 grudnia 2011 do 4 lutego 2012 (moje urodziny) będzie trwać candy. Nagrodą będą dwie pary kolczyków z kolekcji "Tensha flowers", którą można zobaczyć u mnie na blogu http://angelnessa1987.blogspot.com/ Aby wziąć udział w losowaniu należy spełnić następujące wymagania:
1. Polubić mój Fan Page na Facebooku.
2. Udostępnić informację o candy na swojej Tablicy.
3. Zaprosić do udziału w candy jak najwięcej swoich znajomych ;)

Nagrody będą dwie więc dwie osoby zostaną nagrodzone. Kolczyki są wykonane ze srebra, korali tensha oraz kryształów Swarovski i kamieni naturalnych. Zapraszam nie tylko Panie ale i Panów - jest szansa na fajny prezent dla dziewczyny/mamy/siostry ;)

Zapraszam serdecznie ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)