Podglądają mnie

czwartek, 14 stycznia 2010

dziękuję Kasiu ;)

Na bloga Katty trafiłam już jakiś czas temu. Kobieta jest niesamowita, robi przepiękne torby, kopertówki, torby na laptopy.... I tak oto wczoraj przyszła do mnie torba wybrana u Katty. Zdjęcie powyżej (przepraszam za kiepską jakość, ale niestety lepsze nie wyszły ;/). Jestem niesamowicie zadowolona z torby, jest po prostu śliczna: wykonana z miękkiego materiału o pięknym wzorze, wspaniale i pracowicie wykończona. Serdecznie polecam wyroby Katty!! Koniecznie do niej zajrzyjcie ;)

Jeszcze przy okazji mała rzecz.... Nie spodziewałam się takiej popularności mojego candy, jestem niezwykle szczęśliwa, że tyle osób się zapisało i zagląda do mnie. Dziękuję, że dodajecie się też do obserwatorów, jest to bardzo miłe ;) aha... z przyczyny, że tak dużo osób zapisuje się do candy obiecuję więcej niż jedną nagrodę ;)

Trzymajcie się ciepło i nie dajcie się zimie ;) wszystkiego dobrego ;)

Nessa

2 komentarze:

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)