Podglądają mnie

poniedziałek, 2 listopada 2009

sun sun sun


Będąc już totalnie zmasakrowaną przez tą okropną pogodę, która przez ostatni tydzień mocno dawała się we znaki, kiedy wyszły ciepłe promienie słońca postanowiłam jeszcze bardziej poprawić sobie humor. Zastosowałam słońce w biżuterii. Będą na 1 listopada w domu rodzinnym zrobiłam również piękne zdjęcia mojej biżuterii (nie moja w tym zasługa a wspaniałej pogody).

Te kolczyki wykonałam z pomarańczowych agatów oraz cudnego nefrytu bursztynowego. Każdy kamyk przełożyłam maleńką przekładką. Są jesienne i bardzo słoneczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)