Podglądają mnie

poniedziałek, 2 listopada 2009

matrix





Weekend upłynął mi dość pracowicie ;) Ten oto wisior powstał z pięknego dużego owalu agatu matrix. Ma niesamowity wzór, pięknie się mieni. Dodałam mu dla podkreślenia niedużą, ozdobną przekładkę bali. Wisior zawiesiłam na dwóch baaaaardzo długich łańcuszkach. Jeden z nich jest ozdobiony małymi czarno-fioletowymi kwiatuszkami. Zapięcie to standardowy federing ozdobiony kuleczkami nocy Kairu.
Będzie ładnie współgrał z jesiennymi i zimowymi sweterkami oraz golfami. Można też zastosować go do eleganckiego żakietu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)