Podglądają mnie

wtorek, 25 września 2012

Nowe logo


Na górze bloga możecie zobaczyć piękne logo, które wykonała dla mnie Marzenka Arctia. Stworzyła z mojej wizji taką niesamowicie fajną pieczątkę, która od dziś jest moim nowym logiem, znakiem rozpoznawczym oraz elementem znakującym zamówienia :) Jako, że "Nessa" pochodzi od Tolkiena w środku pieczątki jest szkic kwiatu pochodzącego z drzewa z krainy, w której mieszkała. Przynajmniej tak było w legendzie ;)))

Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Zapraszam wszystkich na strony Marzenki:

2 komentarze:

  1. piękne logo i pieczątka, ale Twoje włosy najpiękniejsze! przecudny, intensywny kolor! chcę taki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)