Podglądają mnie

niedziela, 20 grudnia 2009

Vinga


I na koniec rzecz największa ;) komplet: bransoleta i kolczyki. Wykonane z dużych czerwonych monet agatu, kuleczek agatu czerwonego i bostwana oraz korzonków i kwadratów koralu.
Bransoleta ma z każdej strony aż 7 łańcuszków! o różnym splocie....

Wieńczy ją zapięcie bali - kwiat....
Kolczyki już bardzo skromne wykonane z kwadracików koralu i czerwonego agatu.
Cały komplet bardzo strojny, idealny na wielkie wyjście. Na pewno przyciągnie wzrok ;)

I tyle z mojej sobotniej produkcji, mam nadzieję, że moje wytworki przypadną WAM do gustu ;)

Dostępny w Galerii PROTOTYP.

3 komentarze:

  1. Kurczę ale się napracowałaś, ale efekt cudowny, Bransoleta mnie urzekła, śliczna jest. Kolczyki również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie piękne w moich ulubionych barwach jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa - bardzo dziękuję za miłe słowa ;)
    Ola - ja też uwielbiam te barwy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)