Podglądają mnie

środa, 16 września 2009

pisces

Dziś kolejne kolczyki ze znaków zodiaku. Tym razem tolerancyjne i empatyczne (podobno ;p) Ryby. Długo zastanawiałam się jakie dobrać do nich kamienie. Zdecydowałam się na jedne z ich zodiakalnych czyli turkus (to raczej było oczywiste ;D) i bardzo ciekawy i pięknie błyszczący w słońcu fluoryt. Do tego posrebrzane przekładki. Całość została wykonana na srebrze, także bigle są srebrne. Dwa ogniwka tworzą taki mały, rybi ogonek ;) trochę prostej elegancji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)