Podglądają mnie

wtorek, 28 lipca 2009

Bad girls, bad girls whatcha gonna do whatcha gonna do? :)



Reggae komplet dla zwariowanej i delikatnej zarazem dziewczyny. Jest to także taki mój mały hołd dla Boba Marleya, który rozpropagował ten styl muzyczny. A oto małe przypomnienie tego jakże wielkiego artysty:

Said - said - said: I remember when we used to sit
In the government yard in Trenchtown,
Oba - obaserving the 'ypocrites
As they would mingle with the good people we meet.
Good friends we have, oh, good friends we've lost
Along the way.
In this great future, you can't forget your past;
So dry your tears, I seh.

No, woman, no cry;
No, woman, no cry.
'Ere, little darlin', don't shed no tears:
No, woman, no cry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mnie cieszą wszystkie Wasze słowa ;) dziękuję ;) Bardzo zależy mi na Waszej opinii.
Komentarze z linkami do innych blogów oraz w stylu "obserwuję i liczę na to samo" będę kasować - mój blog nie jest miejscem na reklamę, jeśli będę chciała Was odwiedzić na pewno wejdę w profil ;)